Když jste se rozhodli začít podnikat, domnívali jste se, že vám bude stačit jen výhodně nakoupit zajímavé zboží, a to nabídnout zákazníkům s malou přirážkou. Celá řada úspěšných e-shopů skutečně pracuje na uvedeném principu. Nemusí nic vyrábět, nemusí nic upravovat. Majitel takového e-shopu nemusí ráno vstávat do práce a může si svůj čas rozvrhnout tak, aby stihnul obstarat obchodní záležitosti a měl i dostatek prostoru na své koníčky nebo rodinu.
Co je tím, co určuje úspěšný e-shop?
Jistě se ptáte, proč se takový záměr někomu podaří a jinému ne. Neexistují přeci překážky a každý by si mohl podobný obchod otevřít. Tím měřítkem, které určuje úspěšnost internetového obchodu je jeho návštěvnost. Je třeba zajistit si dostatek zákazníků, kteří navštíví vaše stránky a následně na nich realizují obchod. Jak je získat? Propagací konkrétní adresy vašeho e-shopu? Určitě ne! Jsou příliš dlouhé a složité na to, aby si je zákazníci zapamatovali. Ti na vaše stránky zamíří zcela jinou cestou. Cestou, kterou jim ukáže vyhledávač ve chvíli, kdy zadají několik hledaných slov. Chcete i vy být na předních místech v takovém vyhledávači?
Cesta na přední pozice
E-shop, který se zobrazuje na předních pozicích ve vyhledávačích má vysokou návštěvnost. E-shop, který má vysokou návštěvnost se zobrazuje na předních pozicích ve vyhledávačích. Zdá se to být neřešitelná rovnice, my však známe její řešení. PR články, které obsahují odkaz na vaše stránky a které jsou publikovány na tematických webech, vám vysokou návštěvnost zajistí. Články jsou publikovány podle kategorie tak, aby si získali dostatek čtenářů a zajistili vám prokliknutí na vaše stránky. Každý článek je unikátní a na jedno klíčové slovo. Tímto postupem je zajištěna nejvyšší efektivita. Kontaktujte nás co nejdříve, i vy můžete zakrátko úspěšně podnikat!